Optimaal inrichten van je Instagram profiel
Je bedrijfsprofiel bio(grafie) is het korte stukje tekst dat bezoekers dus (potentiële klanten) als eerste zien als ze op je account komen.
Samen met onderstaande onderdelen vormt dit een korte introductie van jouw onderneming.
???????? ???????????????????????????????????? ???????????? ???????? ???????????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????? ???????????? ???????? ???????????????????????????????? ????????????????????????????????????????:
– Profielfoto
– Naam
– Categorie
– Website
– Contactgegevens en een korte introductie.
Je hebt maximaal 150 leestekens om je bezoekers te triggeren met jouw tekst, dus dat is
een uitdaging om in korte uitleg te geven wat jij te bieden hebt.
ℍ???????????????????????? ???????????? ????????????????:
– Wees kort en krachtig. Laat weten wat je doet en voor wie. Begrijpt jouw bezoeker meteen wat jij te
bieden hebt? Vat dit samen in een zin.
– Versterk je elavatorpitch met een emotie. Dit bekrachtigt.
– Maak enters zodat het overzichtelijk is.
– Kies een lettertype. Dit kun je veranderen met bijvoorbeeld Instagram fonts. Je valt daarmee lekker op!
– Gebruik zoekwoorden waarop je gevonden wil worden
– Contactgegevens zodat mensen je makkelijk kunnen bereiken
– Een branded hashtag om taggin en delen te stimuleren
– Eventueel een call to action om een weggever onder de aandacht te brengen
Kom je er niet uit en/of wil je hulp? Ik help je graag!
